ComplexityWoW
Welcome to ComplexityWoW. Before you can see our boards you need to register. Do so by clicking the link provided!

I found Ascot

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

Go down

I found Ascot - Page 2 Empty Re: I found Ascot

Post by Trueblood on Fri Feb 12, 2010 6:32 pm

we have a winner

_________________
I found Ascot - Page 2 Fantasy-Warrior-27130-807940

Like this? PM PhaLanX
Trueblood
Trueblood
Gamemaster
Gamemaster

Posts : 59
ComplexLove : 0
Join date : 2010-02-02
Age : 27
Location : dont you wana know

Back to top Go down

I found Ascot - Page 2 Empty Re: I found Ascot

Post by Feel on Fri Feb 12, 2010 6:32 pm

Trueblood wrote:we have a winner

Yay! what do i get? a cookie ?
Feel
Feel
Halfway
Halfway

Posts : 175
ComplexLove : 6
Join date : 2010-02-08
Age : 24

Back to top Go down

I found Ascot - Page 2 Empty Re: I found Ascot

Post by Trueblood on Fri Feb 12, 2010 6:33 pm

Feel wrote:
Trueblood wrote:we have a winner

Yay! what do i get? a cookie ?

maybe what kinda do you like

_________________
I found Ascot - Page 2 Fantasy-Warrior-27130-807940

Like this? PM PhaLanX
Trueblood
Trueblood
Gamemaster
Gamemaster

Posts : 59
ComplexLove : 0
Join date : 2010-02-02
Age : 27
Location : dont you wana know

Back to top Go down

I found Ascot - Page 2 Empty Re: I found Ascot

Post by Feel on Fri Feb 12, 2010 6:33 pm

Trueblood wrote:
Feel wrote:
Trueblood wrote:we have a winner

Yay! what do i get? a cookie ?

maybe what kinda do you like

Hm... you tell me ? Razz
Feel
Feel
Halfway
Halfway

Posts : 175
ComplexLove : 6
Join date : 2010-02-08
Age : 24

Back to top Go down

I found Ascot - Page 2 Empty Re: I found Ascot

Post by CharizardDylan on Fri Feb 12, 2010 7:04 pm

omg I am not banned yet either

so, how does one connect to this server, I heard it is up

CharizardDylan
Newb
Newb

Posts : 6
ComplexLove : 0
Join date : 2010-02-07

Back to top Go down

I found Ascot - Page 2 Empty Re: I found Ascot

Post by Feel on Fri Feb 12, 2010 7:05 pm

CharizardDylan wrote:omg I am not banned yet either

so, how does one connect to this server, I heard it is up

Yea it's cool Very Happy
Feel
Feel
Halfway
Halfway

Posts : 175
ComplexLove : 6
Join date : 2010-02-08
Age : 24

Back to top Go down

I found Ascot - Page 2 Empty Re: I found Ascot

Post by Trueblood on Fri Feb 12, 2010 7:07 pm

it is youl have to get in contact with david since youk is out with his girl for val. day david can make the acc

_________________
I found Ascot - Page 2 Fantasy-Warrior-27130-807940

Like this? PM PhaLanX
Trueblood
Trueblood
Gamemaster
Gamemaster

Posts : 59
ComplexLove : 0
Join date : 2010-02-02
Age : 27
Location : dont you wana know

Back to top Go down

I found Ascot - Page 2 Empty Re: I found Ascot

Post by Ashleyy on Fri Feb 12, 2010 11:17 pm

Ha,
well
oh well.
Vcn is a bunch of bs to me now anyways.
All they are is drama.
Gay as shit, imo. (:
Ashleyy
Ashleyy
Newb
Newb

Posts : 31
ComplexLove : 0
Join date : 2010-02-06
Age : 25
Location : Candyland!

Back to top Go down

I found Ascot - Page 2 Empty Re: I found Ascot

Post by Alandor on Fri Feb 12, 2010 11:27 pm

I believe Rouslan is that one guy/girl I saw at Walmart today. Not really sure what gender it was to be quote honest. Half-breeds are known to be dramatic.
Alandor
Alandor
Getting There
Getting There

Posts : 74
ComplexLove : 6
Join date : 2010-02-05
Age : 27
Location : The Ghetto

Back to top Go down

I found Ascot - Page 2 Empty Re: I found Ascot

Post by Gooniebear on Fri Feb 12, 2010 11:55 pm

Ashleyy wrote:Ha,
well
oh well.
Vcn is a bunch of bs to me now anyways.
All they are is drama.
Gay as shit, imo. (:
I'm a bad influence on you, rofl.

Gooniebear
Admin
Admin

Posts : 227
ComplexLove : 10
Join date : 2010-02-02
Age : 27
Location : Neverland

Back to top Go down

I found Ascot - Page 2 Empty Re: I found Ascot

Post by Tone on Sat Feb 13, 2010 12:55 am

Ashleyy wrote:Am I the only one who hasn't gotten banned from there yet?
Rofl

I'm not yet;)
Tone
Tone
Getting There
Getting There

Posts : 142
ComplexLove : 2
Join date : 2010-02-07
Age : 26
Location : Real Life

Back to top Go down

I found Ascot - Page 2 Empty Re: I found Ascot

Post by Alandor on Sat Feb 13, 2010 1:21 am

Your time will come, Duo, your time will come..
Alandor
Alandor
Getting There
Getting There

Posts : 74
ComplexLove : 6
Join date : 2010-02-05
Age : 27
Location : The Ghetto

Back to top Go down

I found Ascot - Page 2 Empty Re: I found Ascot

Post by Nonsh on Sat Feb 13, 2010 7:44 am

Gooni Race will abuse on VCN he will come to here and spam on .a Every body come to Complexy wow ( My idea )
he said Okay but when he get Admin or Gm here LOL
Nonsh
Nonsh
Newb
Newb

Posts : 48
ComplexLove : 0
Join date : 2010-02-09

Back to top Go down

I found Ascot - Page 2 Empty Re: I found Ascot

Post by Shaun7 on Sat Feb 13, 2010 8:26 am

Nonsh wrote:Gooni Race will abuse on VCN he will come to here and spam on .a Every body come to Complexy wow ( My idea )
he said Okay but when he get Admin or Gm here LOL
I didn't say anything like that, i said mmm

Shaun7
Newb
Newb

Posts : 4
ComplexLove : 0
Join date : 2010-02-12

Back to top Go down

I found Ascot - Page 2 Empty Re: I found Ascot

Post by Nonsh on Sat Feb 13, 2010 8:27 am

Same Razz
Nonsh
Nonsh
Newb
Newb

Posts : 48
ComplexLove : 0
Join date : 2010-02-09

Back to top Go down

I found Ascot - Page 2 Empty Re: I found Ascot

Post by Feel on Sat Feb 13, 2010 8:28 am

Nonsh wrote:Same Razz

Same what? ...
Feel
Feel
Halfway
Halfway

Posts : 175
ComplexLove : 6
Join date : 2010-02-08
Age : 24

Back to top Go down

I found Ascot - Page 2 Empty Re: I found Ascot

Post by Trueblood on Sat Feb 13, 2010 3:07 pm

Tone wrote:
Ashleyy wrote:Am I the only one who hasn't gotten banned from there yet?
Rofl

I'm not yet;)

psh I am not banned but Im think about getting banned there

_________________
I found Ascot - Page 2 Fantasy-Warrior-27130-807940

Like this? PM PhaLanX
Trueblood
Trueblood
Gamemaster
Gamemaster

Posts : 59
ComplexLove : 0
Join date : 2010-02-02
Age : 27
Location : dont you wana know

Back to top Go down

I found Ascot - Page 2 Empty Re: I found Ascot

Post by Spotlight on Sun Feb 14, 2010 6:26 am

So much ridiculousness in this thread, I really don't see why anybody would actually be mad at VCN, especially over a forum/account ban.


<---- Second most banned person from VCN forums

I'm up to 67 forum bans now, fun times, fun times.
Spotlight
Spotlight
Forum Moderator
Forum Moderator

Posts : 84
ComplexLove : 4
Join date : 2010-02-08
Location : Prestigious

Back to top Go down

I found Ascot - Page 2 Empty Re: I found Ascot

Post by Feel on Sun Feb 14, 2010 6:39 am

Spotlight wrote:So much ridiculousness in this thread, I really don't see why anybody would actually be mad at VCN, especially over a forum/account ban.


<---- Second most banned person from VCN forums

I'm up to 67 forum bans now, fun times, fun times.

lmao who is the most banned person from VCN forums? LOL
Feel
Feel
Halfway
Halfway

Posts : 175
ComplexLove : 6
Join date : 2010-02-08
Age : 24

Back to top Go down

I found Ascot - Page 2 Empty Re: I found Ascot

Post by Phenomenon on Sun Feb 14, 2010 6:52 am

Feel wrote:
Spotlight wrote:So much ridiculousness in this thread, I really don't see why anybody would actually be mad at VCN, especially over a forum/account ban.


<---- Second most banned person from VCN forums

I'm up to 67 forum bans now, fun times, fun times.

lmao who is the most banned person from VCN forums? LOL

Reallyyyy have to ask that? Windir?
Phenomenon
Phenomenon
Getting There
Getting There

Posts : 127
ComplexLove : 0
Join date : 2010-02-02
Age : 27
Location : Holland, Winterswijk.

https://complexwow.canadian-forum.com

Back to top Go down

I found Ascot - Page 2 Empty Re: I found Ascot

Post by Feel on Sun Feb 14, 2010 6:54 am

Phenomenon wrote:
Feel wrote:
Spotlight wrote:So much ridiculousness in this thread, I really don't see why anybody would actually be mad at VCN, especially over a forum/account ban.


<---- Second most banned person from VCN forums

I'm up to 67 forum bans now, fun times, fun times.

lmao who is the most banned person from VCN forums? LOL

Reallyyyy have to ask that? Windir?

rofl maybe
Feel
Feel
Halfway
Halfway

Posts : 175
ComplexLove : 6
Join date : 2010-02-08
Age : 24

Back to top Go down

I found Ascot - Page 2 Empty Re: I found Ascot

Post by Phenomenon on Sun Feb 14, 2010 7:08 am

fo shuure!
Phenomenon
Phenomenon
Getting There
Getting There

Posts : 127
ComplexLove : 0
Join date : 2010-02-02
Age : 27
Location : Holland, Winterswijk.

https://complexwow.canadian-forum.com

Back to top Go down

I found Ascot - Page 2 Empty Re: I found Ascot

Post by rawrr on Sun Feb 14, 2010 7:26 am

Feel wrote:
Phenomenon wrote:
Feel wrote:
Spotlight wrote:So much ridiculousness in this thread, I really don't see why anybody would actually be mad at VCN, especially over a forum/account ban.


<---- Second most banned person from VCN forums

I'm up to 67 forum bans now, fun times, fun times.

lmao who is the most banned person from VCN forums? LOL

Reallyyyy have to ask that? Windir?

rofl maybe

orly
rawrr
rawrr
Gfx Artists
Gfx Artists

Posts : 76
ComplexLove : 0
Join date : 2010-02-05
Age : 27

Back to top Go down

I found Ascot - Page 2 Empty Re: I found Ascot

Post by Nonsh on Sun Feb 14, 2010 1:05 pm

Lol I didnt banned until now and i said to ascot : Fuck you xD


He usually ban Fast
Nonsh
Nonsh
Newb
Newb

Posts : 48
ComplexLove : 0
Join date : 2010-02-09

Back to top Go down

I found Ascot - Page 2 Empty Re: I found Ascot

Post by Spotlight on Sun Feb 14, 2010 6:30 pm

Phenomenon wrote:
Feel wrote:
Spotlight wrote:So much ridiculousness in this thread, I really don't see why anybody would actually be mad at VCN, especially over a forum/account ban.


<---- Second most banned person from VCN forums

I'm up to 67 forum bans now, fun times, fun times.

lmao who is the most banned person from VCN forums? LOL

Reallyyyy have to ask that? Windir?


The most banned person on VCN is srs/5r5/seret. Windir was gone for quite a while and has had a couple longlasting accounts.
Spotlight
Spotlight
Forum Moderator
Forum Moderator

Posts : 84
ComplexLove : 4
Join date : 2010-02-08
Location : Prestigious

Back to top Go down

I found Ascot - Page 2 Empty Re: I found Ascot

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum